Katarzyna Cichopek jest nie tylko aktorką i prezenterką, ale również influencerką. Gwiazda podejmuje się wielu współprac w social mediach. W jaki sposób je weryfikuje?

Katarzyna Cichopek sławę zyskała, grając w serialu M jak Miłość. Gwiazda od 20 lat wciela się w postać Kingi Zduńskiej. Ta jedna rola otworzyła jej drogę do dalszej kariery. Gwiazda od lat jestem gościem w różnych programach rozrywkowych, a ostatnio także mierzy się z całkowicie nowym wyzwaniem. Aktorka dostała posadę prowadzącej w programie Pytanie na śniadanie. Swój debiut może zaliczyć do bardzo udanych, o czym świadczą liczne komentarze fanów pojawiające się w sieci. Na fali popularności została zaproszona do jednego z odcinków Jakiej to melodii, który zostanie wyemitowany w najbliższym czasie.

Katarzyna Cichopek o współpracy na Instagramie

W ostatnich latach internet, a zwłaszcza social media, są kanałem komunikacji, który zdecydowanie wypiera inne formy kontaktu gwiazd z fanami. Każda sławna osoba posiada konto społecznościowe, na którym pokazuje zarówno fragmenty swojej pracy, jak i to jak wygląda jej życie prywatne. Jedną z takich osób jest Kasia Cichopek, którą na Instagramie obserwuje ponad 400 tys. fanów.

Aktorka jest bardzo zaangażowana w prowadzenie swojego profilu, co zaowocowało kolejnymi kontraktami. W rozmowie z reporterką Jastrząb Post opowiedziała, jak weryfikuje produkty, które reklamuje, oraz w jaki sposób udaje jej się łączyć pracę z Instgramem.

Zdecydowanie robię to sama i wolę robić to sama, ponieważ mam nad tym kontrolę i treści, które są tam publikowane są w zgodzie ze mną. Czasem mam więcej czasu na Instagram, czasem mniej. Staram się być cały czas w kontakcie ze swoimi followersami, ale jest to dodatkowy etat. Jest to bardzo wymagająca praca.

Sporo mówi się o produktach, które na swoim Instagramie reklamuje aktorka. W jaki sposób przeprowadza ich weryfikację?

Przede wszystkim jakość jest dla mnie najważniejsza. Najpierw sama testuję na sobie, tak żeby móc rzeczywiście polecić swoim followersom coś, co jest godne polecenia. Ale też słucham opinii moich followersów bo coś, co mi odpowiada nie zawsze im może odpowiadać. Biorę to mocno pod uwagę i zdarzyło sie parę takich współprac, którym podziękowałam.

Jak odniosła się do artykułu, który w dość krzywdzący sposób sugerował, że „Kasia reklamuje praktycznie wszystko”?

To był bardzo nieładny artykuł, mówiący o tym, że mamy kryzys w akademiach tańca, my wystosowaliśmy oświadczenie od prawników na ten temat.

Jakie jest wasze zdanie w tym temacie?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj